Atbalsta sniegšana

Apraksts

Sistēma nodrošina iespēju pieslēgties lietotāja ekrānformām attālināti, lai sniegtu atbalstu.

Piekļūšanas nosacījumi

Attiecīgajam lietotājam (atbalstāmajam) ir jāatļauj pieeja savam ekrānam (skat. sadaļu “Attālinātās pieejas atļaušana atbalstam”).

Piezīme! Lai sniegtu atbalstu, lietotājam ir jābūt piešķirtai lomai “Lietotāju atbalsts”.

 

Piekļūšana

Atbalsta sniegšana ir pieejama no izvēlnes .

 

Izpildes scenārijs

Atverot izvēlni, tiek attēlots atbalstu pieprasījušo lietotāju saraksts.

Ekrānforma 174. Saraksts ar atbalstu pieprasījušiem lietotājiem

Izvēloties lietotāju, tiek modālā logā (t.i. virs tumša fona) atvērta attālinātā pieslēguma forma, kurā redzama atbalstāmā lietotāja pašreizējais ekrāns. Formā nevar veikt darbības, tikai redzēt lietotāja veicamās  darbības un sniegt konsultācijas (pa telefonu).

 

Ekrānforma 175. Attālinātā pieslēguma forma