Apraksts
Sistēma nodrošina iespēju pieslēgties lietotāja ekrānformām attālināti, lai sniegtu atbalstu.
Piekļūšanas nosacījumi
Attiecīgajam lietotājam (atbalstāmajam) ir jāatļauj pieeja savam ekrānam (skat. sadaļu “Attālinātās pieejas atļaušana atbalstam”).
Piezīme! Lai sniegtu atbalstu, lietotājam ir jābūt piešķirtai lomai “Lietotāju atbalsts”.
Piekļūšana
Atbalsta sniegšana ir pieejama no izvēlnes .
Izpildes scenārijs
Atverot izvēlni, tiek attēlots atbalstu pieprasījušo lietotāju saraksts.
Ekrānforma 174. Saraksts ar atbalstu pieprasījušiem lietotājiem
Izvēloties lietotāju, tiek modālā logā (t.i. virs tumša fona) atvērta attālinātā pieslēguma forma, kurā redzama atbalstāmā lietotāja pašreizējais ekrāns. Formā nevar veikt darbības, tikai redzēt lietotāja veicamās darbības un sniegt konsultācijas (pa telefonu).
Ekrānforma 175. Attālinātā pieslēguma forma