Lietotāju piekļuve iepirkumu informācijai

Lietotāju piekļuvi iepirkumu informācijai un darbībām sistēmā nosaka:

−    Tiesību loma (E-konkursu administrators, IK vadītājs, IK vadītāja vietnieks, IK loceklis, IK sekretārs, Iestādes vadītājs) reglamentē lietotājam sistēmā pieejamās darbības (sk. aprakstu zemāk šajā nodaļā).

−    Dalība konkrētajā iepirkuma komisijā (Vadītājs, Sekretārs ar balss tiesībām u.c.) atsevišķos gadījumos reglamentē piekļuvi noteiktai iepirkuma informācijai, kā arī nosaka, vai un kādas notifikācijas par iepirkumu saņems lietotājs.

Piekļuve iepirkuma informācijai:  

−    Iestādes vadītājs – bez pievienošanas iepirkumu komisijai redz visu savas iestādes iepirkumu informāciju bez iespējas veikt izmaiņas. Ja kādā iepirkumā iestādes vadītājam jādarbojas arī kā Komisijas loceklim, lietotājs jāpievieno Komisijai.

−    IK loceklis redz savas iestādes iepirkumus tikai iepirkumu sarakstā. Lai skatītu iepirkuma informāciju un veiktu darbības ar iepirkumu, lietotājam jābūt piesaistītam konkrētā iepirkuma komisijai.

−    Piegādātāja vadītājs – visas tiesības E-konkursu apakšsistēmā, izņemot piedāvājumu parakstīšanas tiesības.

Piezīme! Detalizētāks apraksts sniegts procesu un sistēmas darbību aprakstos.