Sistēma nodrošina iespēju pieslēgties lietotāja ekrānformām attālināti, lai sniegtu atbalstu.
Atbalstāmajam lietotājam ir jāatļauj pieeja savam ekrānam (skat. sadaļu 20.1Attālinātās pieejas atļaušana atbalstam).
Piezīme! Lai sniegtu atbalstu, lietotājam ir jābūt piešķirtai lomai “Lietotāju atbalsts”.
Atbalsta sniegšana ir pieejama no izvēlnes
.
Atverot izvēlni, tiek attēlots atbalstu pieprasījušo lietotāju saraksts.

Ekrānforma 1. Saraksts ar atbalstu pieprasījušiem lietotājiem
Izvēloties lietotāju, tiek modālā logā (t.i. virs tumša fona) atvērta attālinātā pieslēguma forma, kurā redzama atbalstāmā lietotāja pašreizējais ekrāns. Formā nevar veikt darbības, tikai redzēt lietotāja veicamās darbības un sniegt konsultācijas (pa telefonu).

Ekrānforma 2. Attālinātā pieslēguma forma