Attālinātās pieejas atļaušana atbalstam

Sistēma katram sistēmas lietotājam nodrošina iespēju pieprasīt atbalstu no Sistēmas uzturētājiem, ļaujot lietotāja atbalsta darbiniekiem attālinātu pieeju saviem ekrāniem.

Iespēja atļaut piekļūt sava lietotāja ekrāniem ir pieejama visiem reģistrētiem sistēmas lietotājiem.

Atļaut pieeju saviem ekrāniem lietotājs var jebkurā ekrānformā, formas kreisajā malā aktivizējot saiti Atļaut attālinātu atbalstu – lietotāja ekrānformas kļūst pieejamas (redzamas) lietotāju atbalsta darbiniekiem (skat. sadaļu 20.2 Atbalsta sniegšana).

Kad atbalsts ir saņemts, ir jāspiež kreisajā malā saite „Aktīvs (Atcelt)” un attālināta pieeja lietotāja ekrānam tiks liegta.