Process:  Mazā iepirkuma izveide

Ievadot sistēmā jaunu iepirkumu ar vienkāršotu norises procesu jeb mazo iepirkumu, lietotājs, kuram piešķirta loma ‘E-konkursu administrators’:

1.   Ievada sistēmā iepirkuma pamatinformāciju, norādot atbilstošu iepirkuma profilu, un pasūtītāja informāciju, saglabā iepirkumu (sk. 3.5 Iepirkuma pamatdati).

2.   Izveido iepirkumu komisiju, t.i., pievieno atbilstošos lietotājus (sk. 3.6 Iepirkuma komisija). Komisijas locekļi var skatīt un labot visu šī iepirkuma informāciju (izņemot Iepirkuma komisijas dati pieejami tikai apskatei).

3.   Var pievienot lēmumu par iepirkumu komisiju, bet tas nav obligāti.

4.   Apstiprina iepirkuma projektu, uzklikšķinot pogai Paziņot sekretāram – sistēmā ir izveidota iepirkuma darba vide.

Katrs iepirkuma komisijas loceklis sistēmā paraksta neieinteresētības paziņojumu (sk. 3.6.5  Paziņojuma par neieinteresētību parakstīšana).

Turpmākās iepirkuma sagatavošanas darbības veic lietotājs ar lomu ‘Iepirkuma komisijas sekretārs’:

1.   Ievada informāciju par iepirkuma priekšmetu, piedāvājumu un procesu (sk. 3.5 Iepirkuma pamatdati)

2.   Atzīmē, vai iepirkums sastāvēs no daļām. Ja jā, ievada iepirkuma daļu informāciju (sk. 3.7 Iepirkuma daļas).

3.   Tā kā maziem iepirkumiem vienmēr ir viens posms, informāciju par termiņiem ievada iepirkuma pamatdatu blokā „Termiņi”.

4.   Kad nepieciešams, pievieno iepirkuma dokumentāciju (sk. 5 Dokumenti).

5.   Veido iepirkuma prasību veidni (sk. 4.4 Prasību formas definēšana).

6.   Definē iepirkuma prasību vērtēšanas kritērijus (sk. 4.5 Vērtēšanas kritēriju definēšana).

7.   Iepirkumu izsludina (sk. 4.7 Iepirkuma publicēšana/ izsludināšana).