Lūdzu uzgaidiet…
e-pasūtījumi
e-izsoles
e-konkursi
e-izziņas
Elektronisko iepirkumu sistēma
Palīdzība
A
|
A
|
A
EN
|
LV
Iepirkumi
Iepirkumu plāni
Viesis
Par e-konkursu apakšsistēmu
Piegādātāju jautājumi
Pasūtītāju jautājumi
Skaidrojumi un instrukcijas
Iepirkumi
Saeima 2019/10
Pamatdati
Iepirkuma pamatdati
Iepirkuma statuss:
Izbeigts
Izsludināts:
06.09.2019
Iepirkuma identifikācijas numurs:
Saeima 2019/10
Iepirkuma nosaukums:
Saeimas Sēžu zāles informācijas sistēmas konferenču aparatūras piegāde, uzstādīšana un uzturēšana
Procedūras juridiskais pamats:
Publisko iepirkumu likums
Procedūras tips:
Atklāts konkurss
Iepirkuma profils:
PIL_02_AK_piegādes_ES_sliekšņi (no 144 000 līdz 1 000 000 EUR) (līdz 31.12.2019.)
Norādiet, vai iepirkums tiek finansēts no Eiropas Savienības fondiem:
IUB publikācijas hipersaite:
ESOV publikācijas hipersaite:
Iepirkuma plāna ieraksts:
Saeimas Sēžu Zāles Informācijas Sistēmas konferenču aparatūras piegāde, uzstādīšana un uzturēšana
Pasūtītājs
Organizācijas nosaukums:
Latvijas Republikas Saeima, reģ. numurs: 90000028300
Organizācijas kontaktpunkts:
Laura Upīte, iepirkumi@saeima.lv
Сitu pasūtītāju vajadzībām:
Nē
Faktiskais saņēmējs:
Iepirkuma priekšmets
Pamatveids:
Piegāde
Pakalpojumu kategorija:
CPV galvenais kods:
32000000-3 Radio, televīzijas, komunikāciju, telekomunikāciju un saistītās iekārtas un aparāti.
CPV papildkods:
Līguma izpildes vieta:
Jēkaba iela 11 (LATVIJA), LV-1811
Paredzēta vispārīgā vienošanās:
Nē
Līguma darbības termiņš:
60
Mēneši
Vai paredzēts iesniegt piedāvājuma variantus:
Jā
Iepirkums ir sadalīts daļās:
Nē
Cita informācija:
Iepirkuma priekšmets - Konferenču sistēmas risinājuma (nolikuma 2. pielikumā “Tehniskā specifikācija – pretendenta tehniskais piedāvājums” (turpmāk arī – Tehniskā specifikācija) aprakstītās konferenču sistēmas, t.sk. aparatūras un ar to saistītā programmatūras), kuru paredzēts integrēt Saeimas Sēžu zāles informācijas sistēmā, piegāde, uzstādīšana un uzturēšana, saskaņā ar nolikumā un Tehniskajā specifikācijā noteiktajām prasībām.
Ir pieļaujama piedāvājuma variantu iesniegšana.
Lai piegādātājs spētu kvalitatīvi sagatavot piedāvājumu, veikt izmaksu aprēķinus un precīzi noteikt veicamo piegādes un pakalpojuma apjomu, pirms piedāvājuma sagatavošanas piegādātājam ir iespēja klātienē veikt Objekta apskati (skatīt nolikuma 1.12. punktu), t.sk. iepazīties vai saņemt ar esošās Saeimas Sēžu zāles konferenču sistēmu saistīto dokumentāciju (skatīt nolikuma 1.13. punktu), kas ir ierobežotas pieejamības dokuments un netiek publicēts EIS
Piedāvājuma sagatavošanas nosacījumi
Iesniegšana pa daļām:
Izvēles metode:
Saimnieciskā izdevīguma vērtēšana (cenas vai izmaksu efektivitāte un kvalitātes kritēriji)
Rezervēta izpilde:
Nē
Iesniegšanas valoda:
LATVIEŠU
Informācija par iesniegšanu:
Elektronisko iepirkumu sistēmā
Iepirkuma termiņi
Iepirkuma posma statuss:
Izbeigts
Iepirkuma posma izsludināšana:
06.09.2019
Ieinteresēto personu sanāksmes datums:
Pieteikumu/piedāvājumu iesniegšanas termiņš:
07.10.2019 11:00
Dokumentācijas izsniegšanas termiņš:
07.10.2019 11:00 (plānots)
Pieteikumu/piedāvājumu atvēršanas laiks:
07.10.2019 11:00
Dokumenti (aktuālie)
Kārtot:
jaunākie
jaunākie
pēc dokumenta veida
pēc dokumenta veida
Sistēmas brīdinājums
Atcelt
Turpināt