Lūdzu uzgaidiet…
e-pasūtījumi
e-izsoles
e-konkursi
e-izziņas
Elektronisko iepirkumu sistēma
Palīdzība
A
|
A
|
A
EN
|
LV
Iepirkumi
Iepirkumu plāni
Viesis
Par e-konkursu apakšsistēmu
Piegādātāju jautājumi
Pasūtītāju jautājumi
Skaidrojumi un instrukcijas
Iepirkumi
VDC 2021/76
Pamatdati
Iepirkuma pamatdati
Iepirkuma statuss:
Līgums noslēgts
Izsludināts:
13.01.2022
Iepirkuma identifikācijas numurs:
VDC 2021/76
Iepirkuma nosaukums:
Mārketinga stratēģijas, sociālo tīklu stratēģijas un taktikas izstrāde Ventspils Zinātnes un inovāciju centram, t.sk. zīmola un vizuālās identitātes izstrāde
Procedūras juridiskais pamats:
Publisko iepirkumu likums
Procedūras tips:
Mazie iepirkumi
Iepirkuma profils:
PIL_9_panta_kārtībā_(līdz 24.10.2023.)
Norādiet, vai iepirkums tiek finansēts no Eiropas Savienības fondiem:
Pakalpojuma iegāde tiek veikta un finansēta Norvēģijas finanšu instrumenta 2014. - 2021.gada perioda programmas “Pētniecība un izglītība” aktivitātes “Inovācijas centri” projekta “Inovācijas centra izveidošana Ventspilī”, identifikācijas numurs: NFI/IC/VIAA/2020/1, līguma ar Valsts izglītības attīstības aģentūru par projekta īstenošanu numurs: 9.-20.2.2.1/2 ietvaros
IUB publikācijas hipersaite:
https://pvs.iub.gov.lv/show/681923
ESOV publikācijas hipersaite:
Iepirkuma plāna ieraksts:
Nav
Pasūtītājs
Organizācijas nosaukums:
Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestāde "Ventspils Digitālais centrs", reģ. numurs: 90001517332
Organizācijas kontaktpunkts:
Aija Leinharde, aija.leinharde@ventspils.lv, tālrunis: 63607607
Сitu pasūtītāju vajadzībām:
Nē
Faktiskais saņēmējs:
Iepirkuma priekšmets
Pamatveids:
Pakalpojums
Pakalpojumu kategorija:
CPV galvenais kods:
79340000-9 Reklāmas un tirgdarbības pakalpojumi
CPV papildkods:
Līguma izpildes vieta:
Ventspils Ventspils valstspilsēta (LATVIJA), LV3601
Paredzēta vispārīgā vienošanās:
Nē
Paredzamā vērtība:
24793.00
EUR
Līguma darbības termiņš:
3
Mēneši
Vai paredzēts iesniegt piedāvājuma variantus:
Nē
Iepirkums ir sadalīts daļās:
Nē
Cita informācija:
Pretendentam jāizstrādā mārketinga stratēģija atbilstoši Pasūtītāja prasībām, kas ietver arī Ventspils Zinātnes un inovāciju centra sociālo tīklu stratēģiju un taktiku par periodu no līguma visu līdzēju parakstīšanas dienas līdz 2023. gada 23. jūlijam, ņemot vērā projekta “Inovācijas centra izveidošana Ventspilī” saistītos dokumentus (skatīt Tehniskās specifikācijas). Stratēģijas ietvaros jānosaka mārketinga aktivitātes, kas tiks veiktas Projekta īstenošanas laikā, ar mērķi popularizēt Projektu, Ventspils Zinātnes un inovāciju centru un piesaistīt mērķauditoriju
Piedāvājuma sagatavošanas nosacījumi
Iesniegšana pa daļām:
Izvēles metode:
Saimnieciskā izdevīguma vērtēšana (cenas vai izmaksu efektivitāte un kvalitātes kritēriji)
Rezervēta izpilde:
Nē
Iesniegšanas valoda:
LATVIEŠU
Informācija par iesniegšanu:
Elektronisko iepirkumu sistēmā
Iepirkuma termiņi
Iepirkuma posma statuss:
Vērtēšana pabeigta
Iepirkuma posma izsludināšana:
13.01.2022
Ieinteresēto personu sanāksmes datums:
Pieteikumu/piedāvājumu iesniegšanas termiņš:
27.01.2022 15:30
Dokumentācijas izsniegšanas termiņš:
27.01.2022 15:30 (plānots)
Pieteikumu/piedāvājumu atvēršanas laiks:
27.01.2022 15:30
Dokumenti (aktuālie)
Kārtot:
jaunākie
jaunākie
pēc dokumenta veida
pēc dokumenta veida
Dokumenti (arhīvs)
Sistēmas brīdinājums
Atcelt
Turpināt