Lūdzu uzgaidiet…
e-pasūtījumi
e-izsoles
e-konkursi
e-izziņas
Elektronisko iepirkumu sistēma
Palīdzība
A
|
A
|
A
EN
|
LV
Iepirkumi
Iepirkumu plāni
Viesis
Par e-konkursu apakšsistēmu
Piegādātāju jautājumi
Pasūtītāju jautājumi
Skaidrojumi un instrukcijas
Iepirkumi
VBTAI 2022/6.5-4/7
Pamatdati
Iepirkuma pamatdati
Iepirkuma statuss:
Noslēgts
Izsludināts:
17.05.2022
Iepirkuma identifikācijas numurs:
VBTAI 2022/6.5-4/7
Iepirkuma nosaukums:
Pasākumu nodrošināšana bērnu dzīves prasmju un iemaņu attīstībai
Procedūras juridiskais pamats:
Publisko iepirkumu likums
Procedūras tips:
Mazie iepirkumi
Iepirkuma profils:
PIL_9_panta_kārtībā_(līdz 24.10.2023.)
Norādiet, vai iepirkums tiek finansēts no Eiropas Savienības fondiem:
IUB publikācijas hipersaite:
https://pvs.iub.gov.lv/show/695028
ESOV publikācijas hipersaite:
Iepirkuma plāna ieraksts:
Nav
Pasūtītājs
Organizācijas nosaukums:
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija, reģ. numurs: 90002056949
Organizācijas kontaktpunkts:
Iepirkuma identifikācijas Nr. VBTAI 2022/6.5-4/7 komisija, pasts@bti.gov.lv, tālrunis: 67359128
Сitu pasūtītāju vajadzībām:
Nē
Faktiskais saņēmējs:
Iepirkuma priekšmets
Pamatveids:
Pakalpojums
Pakalpojumu kategorija:
CPV galvenais kods:
79341400-0 Reklāmas kampaņu pakalpojumi
CPV papildkods:
Līguma izpildes vieta:
Visā Latvijas Republikas teritorijā
Paredzēta vispārīgā vienošanās:
Nē
Paredzamā vērtība:
19835.00
EUR
Līguma darbības termiņš:
no
14.06.2022
līdz
09.12.2022
Vai paredzēts iesniegt piedāvājuma variantus:
Nē
Iepirkums ir sadalīts daļās:
Nē
Cita informācija:
Atbilstoši iepirkuma nolikuma 1. pielikuma „Tehniskā specifikācija” prasībām, līguma izpildes laikā:
1) Nodrošināti vismaz divi dažādi tiešsaistes interaktīvi pasākumi par profesionālās ievirzes iespējām bērniem;
2) Sagatavoti bērniem saistošā formā vismaz seši videomateriāli par vismaz divu dažādu darba tirgū pieprasītu jomu profesijām;
3) Popularizēšanas nolūkos nodrošinātas vismaz trīs publikācijas sociālajos mēdijos bērniem saistošā veidā, par plānotajiem pasākumiem un vismaz trīs publikācijas par sagatavotajiem videomateriāliem;
4) No sagatavotajiem videomateriāliem sagatavoti vismaz trīs īsi videoklipi (līdz 15 sekunžu gari), kas izmantojami ar mērķi popularizēt sagatavotos videomateriālus sociālajā vidē;
5) Sadarbībā ar Pasūtītāju nodrošināta informācijas un videomateriālu izplatīšana izglītības un bērnu ārpusģimenes aprūpes iestādēs Latvijā;
6) Sagatavotas un iesniegtas nepieciešamās atskaites par pakalpojuma izpildes gaitu un priekšlikumi pakalpojuma attīstībai
Piedāvājuma sagatavošanas nosacījumi
Iesniegšana pa daļām:
Izvēles metode:
Saimnieciskā izdevīguma vērtēšana (cenas vai izmaksu efektivitāte un kvalitātes kritēriji)
Rezervēta izpilde:
Nē
Iesniegšanas valoda:
LATVIEŠU
Informācija par iesniegšanu:
Elektronisko iepirkumu sistēmā
Iepirkuma termiņi
Iepirkuma posma statuss:
Noslēgts
Iepirkuma posma izsludināšana:
17.05.2022
Ieinteresēto personu sanāksmes datums:
Pieteikumu/piedāvājumu iesniegšanas termiņš:
30.05.2022 12:00
Dokumentācijas izsniegšanas termiņš:
30.05.2022 12:00 (plānots)
Pieteikumu/piedāvājumu atvēršanas laiks:
30.05.2022 12:00
Dokumenti (aktuālie)
Kārtot:
jaunākie
jaunākie
pēc dokumenta veida
pēc dokumenta veida
Sistēmas brīdinājums
Atcelt
Turpināt