Lūdzu uzgaidiet…
e-pasūtījumi
e-izsoles
e-konkursi
e-izziņas
Elektronisko iepirkumu sistēma
Palīdzība
A
|
A
|
A
EN
|
LV
Iepirkumi
Iepirkumu plāni
Viesis
Par e-konkursu apakšsistēmu
Piegādātāju jautājumi
Pasūtītāju jautājumi
Skaidrojumi un instrukcijas
Iepirkumi
RSU 2019/76/AFN-AK
Pamatdati
Iepirkuma pamatdati
Iepirkuma statuss:
Līgums noslēgts
Izsludināts:
19.11.2019
Iepirkuma identifikācijas numurs:
RSU 2019/76/AFN-AK
Iepirkuma nosaukums:
E-sistēmu un datu apmaiņas risinājuma izstrāde, ieviešana un uzturēšana
Procedūras juridiskais pamats:
Publisko iepirkumu likums
Procedūras tips:
Atklāts konkurss
Iepirkuma profils:
PIL_05_AK_pakalpojumi_ES_sliekšņi (no 144 000 līdz 1 000 000 EUR) (līdz 31.12.2019.)
Norādiet, vai iepirkums tiek finansēts no Eiropas Savienības fondiem:
Atklāts konkurss iepirkuma priekšmeta 1.daļā un 2.daļā tiek veikts Darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība” 8.2.3. specifiskā atbalsta mērķa "Nodrošināt labāku pārvaldību augstākās izglītības institūcijās" projekta “Pārvaldības procesu pilnveide un studiju programmu satura modernizācija Rīgas Stradiņa universitātē” (līguma Nr. 8.2.3.0/18/A/011) ietvaros
IUB publikācijas hipersaite:
ESOV publikācijas hipersaite:
Iepirkuma plāna ieraksts:
Nav
Pasūtītājs
Organizācijas nosaukums:
Rīgas Stradiņa universitāte, reģ. numurs: 90000013771
Organizācijas kontaktpunkts:
Zane Jēkabsone-Pleika, zane.jekabsone-pleika@rsu.lv, tālrunis: 67062683
Sandija Mazlazdiņa, sandija.mazlazdina@rsu.lv
Сitu pasūtītāju vajadzībām:
Nē
Faktiskais saņēmējs:
Iepirkuma priekšmets
Pamatveids:
Pakalpojums
Pakalpojumu kategorija:
CPV galvenais kods:
72262000-9 Programmatūras izstrādes pakalpojumi
CPV papildkods:
Līguma izpildes vieta:
Visā Latvijas Republikas teritorijā
Paredzēta vispārīgā vienošanās:
Nē
Līguma darbības termiņš:
32
Mēneši
Vai paredzēts iesniegt piedāvājuma variantus:
Nē
Iepirkums ir sadalīts daļās:
Jā
Cita informācija:
Iepirkuma līguma izpildes termiņi:
- 1.daļa: pakalpojumu izpilde 32 (trīsdesmit divu) kalendāro mēnešu laikā, no līguma noslēgšanas dienas. Garantijas perioda nodrošināšana: 24 (divdesmit četri) kalendārie mēneši.
- 2.daļa: pakalpojumu izpilde 32 (trīsdesmit) divu kalendāro mēnešu laikā, no līguma noslēgšanas dienas. Garantijas perioda nodrošināšana: 24 (divdesmit četri) kalendārie mēneši.
- 3.daļa: iepirkuma līgums tiks slēgts ar termiņu: 24 (divdesmit četri) kalendārie mēneši no iepirkuma līguma spēkā stāšanās dienas vai līdz līguma summas 63 000,00 EUR (sešdesmit trīs tūkstoši euro, 00 centi) bez PVN apguvei, atkarībā no tā, kurš nosacījums iestāsies pirmais. Garantijas perioda nodrošināšana: 24 (divdesmit četri) kalendārie mēneši.
Piedāvājuma sagatavošanas nosacījumi
Iesniegšana pa daļām:
Vienu vai vairākām daļām
Izvēles metode:
Saimnieciskā izdevīguma vērtēšana (cenas vai izmaksu efektivitāte un kvalitātes kritēriji)
Rezervēta izpilde:
Nē
Iesniegšanas valoda:
LATVIEŠU
Informācija par iesniegšanu:
Elektronisko iepirkumu sistēmā
Iepirkuma termiņi
Iepirkuma posma statuss:
Vērtēšana pabeigta
Iepirkuma posma izsludināšana:
19.11.2019
Ieinteresēto personu sanāksmes datums:
Pieteikumu/piedāvājumu iesniegšanas termiņš:
23.12.2019 10:00
Dokumentācijas izsniegšanas termiņš:
23.12.2019 10:00 (plānots)
Pieteikumu/piedāvājumu atvēršanas laiks:
23.12.2019 10:00
Iepirkuma daļas
Dokumenti (aktuālie)
Kārtot:
jaunākie
jaunākie
pēc dokumenta veida
pēc dokumenta veida
Dokumenti (arhīvs)
Sistēmas brīdinājums
Atcelt
Turpināt